fredag den 29. juni 2012

Sommerferie kan vi li'


Nogle billeder fra året 2012

Sommerferie kan vi li' - ja vi kan! Mange uger skal vi ha' fri!
Og ja, det skal vi! Vi havde alle glædet os til denne dag, smilende smil var rundt i klassen, mine fingre holdt spændt om bordfodboldbanen, da vi lavede turnering, nogle legede flødebollekamp og alle var glade. Min veninde Louise, som også stoppede i dag, spurgte på et tidspunkt: "Vil du ikke med ud på gangen og snurre rundt?", og jeg var så glad, at jeg bare gik med hende. Vi så sikkert mega åndsvage ud, da vi lå på gulvet, helt rundtossede og sang et par sange. Der var også dømt tudetur da vi skulle sige farvel til Louise, og en anden god ven. Vejret var dog ikke det bedste, men var nok lidt for over glad til at tænke videre over det..
Nu står 9. klasse og dens eksamer ved døren, så jeg må spændt åbne den, og gøre hvad jeg kan - men først skal vi have 6 ugers sommerferie! jaaaa

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar