lørdag den 23. juni 2012

Det er hvad det er










Jeg har taget min hund med ud på marken, grint, fjollet og haft mit kamera med over skuldren. Jeg har gået ud i haven, duftet til den fantastiske duft af sommer, nydt synet af den og følt den store verdens kølige aftenvind, der har suset ind gennen mit vindue. Jeg har holdt fødselsdag, fået kagemand med i skole med et forkert navn på, følt mig som en lille del af den kæmpe jord, hygget mig og det hele har været som der skulle være. Nu sidder jeg med computeren på skødet, glæder mig til den dejlige sommerferie der kommer om lidt, og nyder at være i nuet. Sankt Hans er hvad det er, og glæder mig til at skulle tænde et bål, og kigge ind på de store flammer.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Hvor er din hund bare sød(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, er også vældig glad for ham :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fine billeder, kan især godt lide de to første :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet