fredag den 13. juli 2012

Den Danske Sommer








Den danske sommer er som en bakke jordbær, man ikke bliver mæt af. Dens evige regndråber, der falder ned fra den åbne himmel, er som en historie, man ikke tør høre slutningen på. Den danske sommer er smuk og fin, og når man er træt af regnen, kommer solen frem. Og så glemmer man, at man var træt af dens regn, og nyder at være i solen. Den er speciel, unik og er som helten i en tegneserie, der dukker frem, når man er ved at give op. Den danske sommer er helt perfekt.

XOXO

6 kommentarer:

  1. Dejlige sommer billeder :D

    Kig meget gerne forbi min blog,
    fashionisthething.blogspot.com

    knus!

    SvarSlet
  2. Tak for kommentaren på min blog, er vild med din blog, så er selfølgelig din fastlæser nu :-)
    Knus Annika!

    SvarSlet
  3. Hallo!
    Jeg mener virklig det jeg skriver nu for jeg syntes din blog er helt fantastisk og jeg fatter på ingen måde at du ikke har tons vis af læsere! Din blog er så personelig...Og dine billeder er for dejlige! Og dine tekster årrh fantastisk! Jeg følger din blog nu.. Og har sat den ind på min skønne blog liste så dem der læser min blog måske klikker på din!?

    Jeg håber også at du måske får tid til at tage et lille kik forbi min blog? Måske hvis du vil kan du blive fast læser?

    ~Sille
    haukohl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor er du dog bare sød Sille! Hold da op - bliver helt rørt! Det varmer virkelig helt ind til hjertet! :D

      Og du kan tro jeg tager et kig forbi din blog med det samme :)
      mange sommerkram fra mig!

      Slet