lørdag den 29. september 2012

Efterår











Efterår. Er vi virkelig allerede efterår? Altså, det har det egentlig været i en måned nu, men tiden går alt for hurtigt til, at kunne følge med. Solen er kæmpe stor når jeg står op, tågen lægger sig i et fint tykt lag over Borup by, toget er altid en smule forsinket, der former sig fine figurere når folk udånder luft på en kold morgen, det bliver hurtigere og hurtigere mørkt, om lidt skifter vi til "de mørke nætter", en kold vind suser igennem min dør der står på klem, min hund gnaver i alle de grankogler, der er faldet ned i løbet af den sidste måned, bladende skifter farve fra grønne til rødlige og snart er de faldet af.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Hey:) Din blog er bare super fin og du har bare nogle rigtig flotte bileder <3
    Jeg er selv lige startet som blogger, og det ville virkelig hjælpe hvis du havde lyst til at kigge forbi?:)
    http://www.belive-johannebaadsgaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg har taget et kig forbi din blog før, og følger sig også :)
      Mange efterårs kram ;)

      Slet
  2. Heej, er rigtig vild med din blog. Du gør det virkelig godt! Den er meget inspierende.
    Håber du vil følge med i min, det ville betyde utrolig meget for mig!
    Knuuuuuuuuus!
    - fuck den hund er den sødeste!!!
    http://stinenymands.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Mange tusinde tak Stine!
    jeg kigger forbi din blog med det samme! :D
    - og ja, han er så dejlig :)

    SvarSlet